Känner mig så duktig!


(inte mig på bilden är väl bäst att säga)



Nu har man simmat 3ggr/v i 2 veckor och visst märks det på kroppen! Då är bara min fråga...varför i hela friden står vågen still?
Antar att det är för att jag bygger muskler på samma gång men om jag ser att kroppen minskat, hur kan jag då ha byggt muskler?!
Aningen tvetydigt anser jag men det är väl bara att fortsätta å se hur det artar sig...man har ju ett mål.
Har börjat äta GI bröd...ganska gott om jag får säga det själv och med lite ägg på så blir det en riktig proteinchock för kroppen :)

Nu blir det lite gammal film, remember Twin peaks? Skall se filmen nu: Fire walk with me...ganska bra då man får lite info innan serien drar igång, den som sett serien vet nog att den är ganska rörig.
För den som inte sett varken serien eller filmen kan jag rekommendera bägge om man gillar lite psyka och kluriga grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0