In the ghetto

Måste flytta...det är livat jämt runtomking.
Själva kåken vi bor i är lugnet själv men jag vaknar närstan varje natt av något...härom natten var det inbrott i en bil utanför och han blev tagen på bar gärning så då vart det ett jävla liv och inatt hadde någon arabisk bönestund med högljudd sång kl 2 på natten.
Förra sommaren tände de eld på ett tält på gräsmattan och hadde brasa på kvällen...ganska komiskt men samtidigt ganska oroväckande.
Tänkte ut och gå imorse men när klockan ringde fick jag fint ställa om den, var för trött då jag inte fått min sömn på några nätter.

Nu är plasten borta från tatueringen, skönt! Det blev så varmt och klibbigt.
Den ser lite udda ut nu eftersom den är nygjord och smörjd men tog ett kort ändå.


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken snygg tatto...ha de bra =)

2008-08-21 @ 00:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0