Gårdagen

Vi hamnade på varvet och det vart lyckat, inte mycket folk men va fasen gör väl det?! Det blir inte roligare än vad man gör det till...det värsta som finnas är väl ändå folk som sitter å gnäller över hur tråkigt det är, är det konstigt man har tråkigt när man bara sitter rätt upp å ner på ett å samma ställe och surar?
Gå upp å dansa eller nåt men då är man väl rädd för att "göra bort sig" istället - vad lönlöst!

Har inte vågat ställa mig på vågen idag...misstänker att det pekar uppåt igen efter alla goda öl igår, spendrupsen förässten var helt OK men om den verkligen innehåller mindre kolhydrater lär jag nog aldrig få svar på.
Idag är man en mupp som sitter och inväntar tutbingo :) Förra gången vann jag ju faktiskt men man känner sig typ 30 år äldre än vad man är när man sitter där i bilen.

Behöver inte oroa mig för någon barnvakt direkt, barnen skall till pappa idag för att stanna hela 2 veckor...usch, 2 veckor är länge men dom behöver träffa pappa med sen eftersom Colin har sin värsta trots någonsin just nu blir det skönt att vila öronen några dagar iallafall men sen börjar man sakna dem jättemycket.
Verkar som att många föräldrar känner sig dårliga när de säger att det skall bli skönt att vara barnledig...det gör inte jag, man är inte mer än mänsklig MEN när det börjar röra sig om flera veckor känns det självklart inte lika skönt.

Störtskön låt - mitt mål är att kunna spela denna på GH...




lika bra som denna killen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0