Fullspäckad morgon

  • Upp och äta
  • vandra till badhuset
  • simma en timme
  • vandra hem
  • äta
  • vandra till tattoon
  • gadda mig
  • vandra hem

Min cykel har ingen luft i bakdäcket så jag får fint gå överallt för tillfället...jag hatar att gå! De säger att morgonpromenader är så bra för viktminskning men jag har inte ens övervägt det än...det är ju så tråkigt :(
Skall jag vara ärlig har jag lagt maten lite på hyllan...jag äter inte goids och skräpmat och sånt men jag går inte slaviskt efter Gi tabellen längre heller, jag tröttnar så fort när jag inte märker resultat på vågen...huvudsaken borde väl vara att det syns på kroppen men jag är så fjantig med det där...
Idag får det bli en Allevobar till lunch...känns ju jättenyttigt men det skall det ju tydligen vara, frågan är hur länge man är mätt.
Nrj nu får jag börja packa iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0