Förslag önskas

Har surfat runt bra länge nu, är på jakt efter svarta sofföverdrag men hittar inga som lockar...funderar eventuellt på att sy egna men hur lätt är det?!
Tanken på att köpa nya soffor har slagit mig men samtidigt när man har småbarn känns det som att kasta pengarna i sjön...barn måste få vara barn och barn kladdar en hel del...även vuxna för den delen.
För tillfället är det tydligen rea på möbelöverdrag överallt så det finns lixom inga kvar i svart...de som finns kvar kostar ungefär lika mycket som att köpa ny soffa så då kan det ju kvitta...usch va svårt.
Funderar på att köpa sängöverkast och sy om men som sagt...tror mitt tålamod skulle ta slut ganska fort med flera meter tyg och fållar å allt...skulle det sen inte passa efter allt slit skulle jag nog bränna sofforna tror jag =/ Har helt enkelt inte tålamod med "döa ting" so jag kallar det.

Några förslag på hur man kan göra? Tar tacksamt imot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0