Dags för oss nu eller?

Blääk, känner mig inge vidare idag, vet inte om jag börjar bli sjuk eller om det ör miktt gamla jag som spökar.
Imorgon bär det hur som have iväg till karlstad! Måste ta mitt id-kort nu så jag kan gå vidare med körkortet någongång...som läget är nu kör jag bara omkring vilket är bra övning iofs men jag tar mig ju inte vidare.
Får inte ta någon halkbana utan identifikation och jag får inte ta hos polisen som alla andra.

Sitter och väntar på att Kevin ska komma hem från skolan så vi kan åka å handla lite mat...måste handla innan jag börjar med middagen också så jag börjar bli lite småstressad eftersom det kurrar i magen redan.

Tänkte börja lägga upp lite kort från huset snart men får aldrig tummen ur riktigt tyvärr.

Dags att handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0