Give me a break!

USCH med stora bokstäver...håller på att öva in en ny låt på synthen och jag spyr galla på tangenterna snart!!!!
Jag är så stel i fingrarna och det hjälper ju inte att jag har ett opererat finger som aldrig kommer bli bra heller *suck*

Tänkte åka båt idag och försöka fiska men det skte sig då det verkar vara orkanvindar på vänern...nja inte fullt så illa men för mycket vind för att dra med sig Kevin ut i en liten motorbåt anser jag.
Isak drog därför till sitt förbannade Bäckhammar för att kratta.
Här sitter jag nu och ömkar med mig själv och mitt förbannade finger medans Kevin och en kompis spelar Wii...tänkte vi skulle gå ut en sväng snart.

Var inte riktigt planerat med Löragsbesök så jag har ju inte planerat någon middag heller så jag får väl ställa mig på huvudet i frysen och hitta något gott, vill inte laga iordning något jättetråkigt när han har kompisar här.
På Lördagarna brukar vi grilla vid väder eller bara mysa med något enkelt annars...nej nu får jag rota frysen.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0