Kanske dags

ja det kanske är dags för ett inlägg nu, borde nog inte ha någon blogg för jag har torka jämt känns det som.
Mest beror det nog på att jag faktiskt inte har tid, arbetslös eller ej - det finns alltid saker att göra!
Nu börjar jag bli ganska stor, v.21 är man inne i och det märks...hon busar runt därinne så det står härliga till.
I bland tror jag hon står raklång därinne, känns som om livmodern står mycket högre än vad den egentligen gör när hon sätter igång men det är för det mesta bara mysigt.
Igår var vi på handledarkursen så nu jäklar skall det köras, kortet skall tas inom några månader?!
Skämt å sido lär det märkas hur mycket jag klarar av framöver, märker redan att jag börjar ta plats bakom ratten när jag provsitter men jag hoppas ta det innan lillan kommer.

Idag skall vi till Karlstad med lilleman och Tom, Kevin är hos pappa så han slipper följa med i affärer.
Jag skall handla kläder till barnen, det behövs inför sommar och skolavslutning så det lär gå lite pengar idag.
Känns inte som att Colin har varit hos Tom i snart två veckor, har träffat honom nästan varje dag faktiskt och det känns så skönt, man hinner inte få den enorma saknaden som man får efter några dagar utan trots ;)
Ikväll skall vi nog allihop till skärgården på cykelns dag, i bil dock, får såna sammandragningar när jag cyklar.
Hoppas på bra väder ikväll så det blir mycket folk.

Imorgon skall vi nog på 40års fest, storkalas med massor av folk...kan nog bli lite småjobbigt att sitta nykter bland allihop men jag har ju inget val direkt.
Hoppas på lite poker också, det vore jäkligt kul.

Nej nu skall jag göra något vettigt!
Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Shit redan gått mer än halvvägs!!

2009-06-05 @ 19:27:16
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: jocke

Hej gumman låter som lill tjejen busar med dig i magen hihihi,ja har tagit bort min blogg nu orkar inte hålla på att skriva..känns som ja inte hade något vettit att skriva derför tog ja bort den. Hoppas ni haft en mysig midsommar på er kramar

2009-06-20 @ 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0