Joda, jag lever...

har bara gått under jorden ett tag för herre min gud vad varmt det är!!!
Sitter här i v.24 och torkar ut mer eller mindre, jag har aldrig haft så svårt för värme någonsin.
Magen är som en enda tung stenklump och svetten bara forsar, skönt attt träna nu - NOT!

Colin är i Norge hos farmor en sväng så han är helnöjd, de har samma väder som oss så han har blivit jättebrun säger pappa =)
Kevin pkte till pappa idag för att umgås lite så jag är helt barnledig fram till Torsdag men jag har varken ork eller lust att göra något speciellt.
Saknar min lillplutt men jag vet att han har så roligt så det är bara att bita ihop.
I Fredags var det äntligen dags för KEvins operation...trodde vi!
När vi var ombytta och klara på preop kommer kirurgen och talar om att vi borde åka till Göteborg med honom istället...vart så förbannad så jag såg rött!!
Kunde ingen ha ringt och talat om detta för oss så vi sluppit gå upp mitt i natten mer eller mindre och åka till Karlstad nervösa helt i onödan, denna sjukvården säger jag bara.
Så nu inväntar vi en operationstid i Göteborg, visst - resan och allt betalt men irriterande ändå!

Går lite bättre med mamma nu...för den som inte vet så gick hon midsommarafton och fick en fraktur i ryggen så hon har legat i Karlskoga en stund.
Nu är hon hemma med en speciell korsett som fungerar som ett gips, hon rinner bort under plastgrunkan men hon får åtminstone vara uppe och gå.

Isak går på sin semester nästa vecka, skönt för honom men jag vet inte om vi skall hitta på något, vå får ju en utflykt till Göteborg iallafall vare sig vi vill eller ej verkar det som.
Annars har vi pratat på att åka till skara med barnen eller något annat roligt ställe men ärligt talat vet jag inte hur mkt jag orkar i denna värme...ser inte fram emot någon lång biltur i hettan direkt.
Aprpå biltur så går det jättebra med övningskörandet nu =) Jag kör som bara den både i stan och utanför och det är verkligen skitkul!
Har inte vågat mig på Karlstadvägen riktigt än men den kommer...Karlskoga är ju inget problem iallafall så det skall nog gå bra.

Nej nu skall jag söka skugga innan jag får ringa ambulans, värmen tar verkligen knäcken på mig =(

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

*svar:* jasså du känner salo? -carina! ^^ vi är gamla bundisar vi... haha!



va kul med en bebis i magen... eller den kanske är utanför nu? spännande!



kram kram

2009-08-05 @ 21:17:43
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0