*snyft* Vad hände med "våren"?

Hjälp var det första jag tänkte imorse, var visserligen glad för barnens skulld då Kevins klass är iväg och åker pulka nu men jag som hadde såna vårkänslor O_o
En sak är säker iallafall...jag tänker INTE cykla upp och träna idag, skippar nog den helt och hållet idag tror jag nu när jag varit iväg tre dagar i rad...måste ju vila någon gång.
Hadde jag varit barnlös tror jag banne mig jag hadde flyttat till varmare kontinent, jag tycker verkligen inte om detta väder...förutom när man kan åka pulka vilket är jättekul i och för sig =)
Aningen tvetydig gällande snöfrågan!

Vad händer i helgen da?
Igen aning faktiskt, idag vet jag att vi skall köra ungefär 100 lass till tippen...svägerskan skall flytta i slutet av månaden och skall slänga en jäkla massa, tro mig - vi skall passa på vi med!
I morgon blir det väl vanligt helgmys kan jag tänka mig...har ingenting annat planerat iallafall så.
Såå skönt med helgen nu, helvetesveckan är över!!!! Det har faktiskt gått otroligt smärtfritt ändå måste jag säga, fattar inte varför man blir så liten igen när natten kommer?

Pratade med T förut och han skulle eventuellt till lekverkstaden med lilleman, han har tydligen fastnat för det stället.
Roligt för honom att de har mer anpassat för större barn än öppna, det blir ju lite längre att vandra förståss men vad gör man inte för sina barn?

Neej nu har jag inte mage att sitta här mer, ska äta lite sen skall jag försöka få någonting gjort här!
Önskar någon kunde ge mig en spark i arslet nu så det händer lite här, trött på mig själv...all tid i världen men jag sitter ändå här?!
FY skäms Renate!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Snö är ju hur kul som helst!! Eller inte nu när man är gravid.. men annars. Då är det att åka snowboard som gäller!! :D

2009-02-06 @ 13:31:36
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Svar: Jag tror din jättegissning är närmast för jag vägde han på öppna förskolan på vågen där och med kläder vägde han typ 12,5 ;)

2009-02-09 @ 13:13:24
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0