Svenska sjukvårdens planering är åt helvete!

Alltså, tillåt mig spricka!!!
Fick mail tillbaka från Göteborg idag om Kevins Operation...jag mailade dit eftersom det inte stod någonting om något ingrepp i apprena vi fick hemskickat.
Fick nu veta att needa operationen är minsann inte då utan vi skall åka 25 mil för EN FUCKING JÄVLA UNDERSÖKNING!!!!! Never ever säger jag bara, jag mailade tillbaka illa kvickt.
Jag kommer ju för fan vara i 8:e månaden då och när operationen äntligen äger rum så kommer vi få dra med en nyfödd i bilen till Göteborg, fram och tillbaka då dessutom samma dag...det är ju helsjukt!
Hoppas de tar hänsyn till avståndet för jag vågar då inte ligga på vägen hur som helst sista månaden när jag vet att hon kan titta ut, jag vill ju finnas tillhands för Kevin när han opereras, inte föda barn.
Å jag är så irriterad så jag bubblar...nu vill jag bara flyga dit och vrida nacken av dem allihop om jag skall vara ärlig.

Jag är även lagomt nöjd på att vara fet och klumpig men det kan vi ta i ett annat klagobrev! *SUCK*

Kommentarer
Postat av: marie

det förstår jag verkligen. men borde ni inte få åka till karlstad lr nått för undersökningen så kan dom ju kontakta göteborg för att meddela svar och resultat?

2009-08-17 @ 19:52:06
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Men usch, hoppas det går ändra!

2009-08-17 @ 22:07:06
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

oj då, det låter inte kul, hoppas det ordnar sig! va är det för operation? kram kram

2009-08-18 @ 09:21:53
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0