Slöa sommardagar

Ujj...ja som vanligt har man inte skrivit något på evigheter, tror inte någon ens försöker läsa bloggen längre vilket är ganska förståeligt med tanke på att den uppdateras typ varannan månad eller något.
Usch nu börjar jag verkligen känna mig som en julskinka, har inte ökat speciellt i vikt men jösses vilken mage...den är verkligen ivägen överallt!
Börjar bli jobbigt att träna nu också =( Jag som hadde kommit igång så himla bra, nu suckar jag mest vid maskinerna men enligt barnmorskan är det att räkna med när man är höggravid.
Tror iallafall att träningen i samband med att jag verkligen passar vad jag äter har halverat min viktuppgång i skillnad till förra graviditeterna...jag har som sagt gått upp det dubbla med de andra två så jag är jäkligt nöjd med vikten =)

Idag var vi på badhuset jag och mina huliganer...det gick bra med klumpigt att simma, känns som om ryggen skall gå av på mitten (kan kanske bero på tyngdpunkten)
Jag som är allergisk har väl fått ett myggbett på handen så den har svullnat till dubbel storlek mer eller mindre...den värker och gör ont men vad är det mot 40 veckors graviditet och förlossning?!

Mina älskade barn härjar runt så jag tror jag avlider...minstingen har varit borta så länge...hos farmor i Norge så han var jättegosig när han kom hem igår men idag börjar han komma till sig själv igen för nu bråkas det hejvillt mellan grabbarna...måtte de växa ifrån detta snart!
Ikväll tänkte jag poppa lite popcorn och tjuvstarta helgen lite...fira att min vikt inte skenat (än) =/ blir väl mest barnen som snaddrar och jag käkar apelsin och nektarin som vanligt.
På helgen måste man iallafall unna sig lite extra tycker jag så det brukar bli både Fredagsmys och Lördagsmys för att sedan trampas som fasen på gymet på Måndag =p
Nu måste jag docxk lugna ner trampandet så jag får väl lugna ner myset också antar jag ^^

Vilket svamligt inlägg, iofs är det väl som sagt ingen som ids kolla till bloggen längre så då kan det ju inte spela någon större rulle =)

Tack o hej från mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

*svar:* neo är 1år, han fyllde förra veckan (27/7) ^^



hur gammla är din andra barn?



kramkram

2009-08-06 @ 19:40:40
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: marie

nyfiken på mage. ta gärna en bild!:)

2009-08-06 @ 19:48:35
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Sandrah

jag läser :P

2009-08-07 @ 12:59:19
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0