Vilken mysig sjukvård!

Nu kom jag fram och nu har hon ringt upp mig.
Efter en del letande på nätet ser jag att Kevin har symtom på Leukemi - inte bara ett heller kan tilläggas.
Sköterskan gav mig rådet att pensla näsan med AD-droppar i två veckor och sedan skall en doktor ringa oss den 5/5.

Jag sitter och säger att jag oroar mig för leukemi då sonen uppvisar symtom och hon ger mig en telefontid med den doktor...inte så mycket som ett blodprov!
Jag vettefan hur man skall reagera, han har säkerligen inte leukemi men jag vill ändå ha det bekräftat!!!
Nu skall jag ringa Kevins pappa så vi får ta ställning till huruvida vi skall vänta eller inte för att få ett jävla blodprov.

Hönsmamma? Nej, orolig mamma som hellre tar det säkra före det osäkra!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Klart man hellre tar det säkra före det osäkra, jag tycker ni ska kräva ett blodprov så man slipper oroa sig!

2009-04-22 @ 11:35:54
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0