Skrämmande aktiv!

Oj vad jag är aktiv här måste jag säga...vad har jag en blogg till överhuvudtaget?!
Kan inte gärna skylla på att jag varit dårlig nu heller för nu mår jag bra =)
Jahapp, då har man gått in i v.15...v.16 på Fredag det går undan här måste jag säga...hinner inte med utveckligen riktigt.
Barnen bråkar om vad det skall bli, Colin vill ha en bror och Kevin vill ha en syster så hur jag än vrider på det kommer någon av dem bli besviken *SUCK* dessa barn =)
Jag börjar bli ganska stor nu, träligt när man inte är så långt gången bara.
Nu har man iallafall varit på inskrivningen, inte illa...måste upp till LAB och ta mina prover också men det lär jag hinna under dessa veckor.

Nu är barnen iväg till skola och dagis efter påsklovet...skönt för dem att komma iväg nu tror jag men imorgon skall mini vara ledig eftersom han skall på synkontroll IGEN!
Han vägrar ju använda lappen för ögat så jag vette F hur det skall gå imorgon, om han vägrar nu får vi åka till sjukan med honom...varför förstår jag inte...om han vägrar på BVC så vägrar han väl på sjukan också, eller?!

Nu väntar jag bara på att få en tid för OP med Kevin...hoppas de inte dröjer så länge att han får gå över sommaren med stygn å grejer, inte värst snällt av dem isåfall.
Jag förstår givetvis innebörden av triage men det måste väl finnas ett par lediga timmar någonstans så han han har möjligheten att njuta av sitt sommarlov, det handlar bara om någon månad tidigare lixom.
Läkaren skulle skriva i remissen att Kevin faktiskt har haft ont så då skulle de nog skynda på lite ansåg han, får hoppas det...tänk om han får mer ont eller tänk att missa en massa sommarlov för att gå nyopererad när man är 8 år, nej fy!

Nej om man skulle ta å äta något igen kanske?! Äter hela tiden känns det som men det tillhör det normala för tillfället.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: marie

jobbigt fölr honom hoppas ni får de påskyndat. håller alla tummar för de!!

2009-04-20 @ 10:17:27
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Varför ska han opereras?

2009-04-20 @ 12:44:31
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0