Så fick det bli

Ja, Kevin skulle egentligen sovit hos pappa från idag tills på Fredag men vi fick fint hämta hem honom vid 20.30 p.g.a magont igen.
Blir så trött, stackarn har alltid problem med något.
Nu ligger han och förhoppningsvis har han somnat, vill inte behöva åka in till akuten inatt men börjar han skrika å gråta inatt så får det väl bli så antar jag...fattar inte riktigt vad det är frågan om.
Han får attackvis huggande smärtor på vänster sida och han får knappt i sig någon mat, någon magsjuka är det inte heller för han varken kräks eller skiter onormalt...kraken.
Skall skicka mail till läraren nu om att han får bli hemma imorgon så får vi se hur det är då, förhoppningsvis har det gått över tills dess men med tanke på att det började igår kväll och kommer i perioder så vette F om det ger med sig så fort.
Jag ångrar inte en sekund att jag ringde skolsköterskan kan jag säga...på Tisdag skall han äntligen till doktor för allt detta!

Isak tog semester de sista två nätterna...varför vet jag inte men tack o lov egentligen ifall man måste ge sig iväg i natt...krångligt att behöva ringa hem honom mitt i nätterna.

Nej nu skall jag titta till mina barn för hundrade gången känns det som men kan man bli annat än orolig?!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men usch vad jobbigt för honom :(

2009-04-23 @ 10:37:08
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

men stackarn:( men va bra att ni fick en tid så fort!!

2009-04-23 @ 10:48:51
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: jocke

Hej vännen men vad illa men kevin=( hoppas han blir bättre snart, man blir ju bekymrad när sina barn inte mår bra.



Hoppas de är bra med er annars



Kramar jocke

2009-04-25 @ 06:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0