På väg mot varmare tider...igen?

Kan ju alltid hoppas...inge kul att gå ut i 0 gradigt på morgonen.
Kevin skall till pappa idag och stanna tills på Fredag faktiskt, aningen udda men han kan inte vara där i helgen så det är väl en bra kompensation antar jag =)
Han har även klagat över diffus magvärk igår och i morse så jag hoppas att den går över och att jag inte skall behöva ta honom ifrån skolan men denna jävla mage är ett gissel alltså...speciellt nu när man inte vet riktigt hur det ligger till med operationen och allt.
Så länge han inte har ont nertill i magen så kan vi avvakta men inge roligt att han har ont kraken.
Inte nog med det så blöder han ju näsblod som en tok inimellan också så jag skall ringa VC NU och begära en tid så de kanske kan bränna kärlet som spökar.

2min senare


Och vet ni vad? Jag ringde precis dit och vad får jag för svar?

"det är för närvarande fullt i telefonkön, var vänlig försök senare" SUCK! Denna stad suger så hårt som det går ibland.

Får väl hänga i luren hela dagen antar jag, jävla system de har måste jag säga.

Tack o bock...förässten så spökar det i vår källare.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh jag hatar när det är fullt i telefonkön så man måste ringa typ 10 gånger för att ens komma in i den och sen vänta ytterliggare >_<

2009-04-22 @ 10:09:38
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0