"Besiktning"

Har nyss varit och "besiktat" Kevin och han gick igenom med glans =D
Känns dunderskönt att äntligen ha kollat upp, läkaren tyckte allt såg jättebra ut och att vi inte behövde oroa oss öfr något allvarligare.
Därimot tyckte hon också att om värken i nedre buken kommer tillbaka skall vi åka in akut så de får operera på direkten...inte lönt att vänta eftersom det kan handla om inklämd testikel eller någon tarmslynga som kläms vilket inte bådar så gott.
Så förutom den envisa unikumstenen har jag en fullt frisk pojke verkar det som *lycka*

Colin därimot ligger i magsjukan kraken...det kan även vara en reaktion på fästingsbettet han fick så vi får hålla koll så han inte visar sig ha borrelia eller något.
Alltid skall det vara något med mina stackars barn men lillen verkade bättre idag, inte kräkmässigt tyvärr men allmänt...han orkade prata och vara uppe iallafall.
Det knepiga är att han har ingen feber what so ever men det är iofs skönt sålänge han slipper den.

Vi har tack o lov inte blivit smittade än iallafall men skulle inte förvåna mig om vi blir det...hela bunten.
Nej nu skall jag se till att kasta i oss lite mat.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nej usch och fy för magsjukan

2009-04-28 @ 18:20:37
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

usch va jobbigt för dom.!

2009-04-29 @ 22:08:18
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: marie

ja precis!!:)

2009-05-06 @ 20:14:24
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0