Dopet

Lille tulla var så duktig när hon fick vatten i håret, hadde hon fått välja hadde hon nog badat för hon var med och plaskade i fonten =) Hon fick så många fina presenter bland annat en jättestor dalahäst som hon kan sitta på, jättesöt.
Precis när jag skulle ta kort vad tror ni händer? Joooda Renate var så clever och satte i fel batterier i kamerah*lvetet så den dog...inte ett ordentligt kort fick jag så det slutade med att Isak fick fota med mobilkameran...alltid något men skit säger jag bara.
Satt där och bet mig i tungan för att inte svära...jag svär egentligen ganska mycket men av någon konstig anledning brukar jag skärpa mig i kyrkan...som om någon skulle höra mig? Ja kanske gästerna da iofs men om det finns någon gubbe på molnet med vitt skägg som hade hört mig det tvivlar jag på.

Nu har jag precis smällt i mig en halv ost och skinksallad...vart så hungrig av att se alla frossa i alla goda kakor å tårtor därborta men jag var duktig...det blev bara två koppar kaffe för min del =)
Så när jag kom hem bestämde jag mig för att Lördagen faktiskt ÄR min syndardag eller laddardag som jag väljer att kalla det så nu skickade jag iväg gubbskrutten att köpa godis till kottarna och popdelight till mig.
Kommer väl ha dårligt samvete nu nör jag hållit mig så länge utan något men men...det är inget måste att gå ner i vikt, bara en önskan =p ett par kilon tar jag ju vid nästa magsjuka ;) Nej skämt å sido - magsjukan har jag haft typ 2ggr i mitt liv och den vill jag inte ha mer!
Vilket svammelinlägg, måste vara längtan efter delighten som gör att jag yrar.
Nej nu ska jag umgås med mina huliganer som spelar lite Wii...det är ju ändå lördag så idag får de sitta lite längre om de vill och är sams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0