Sjukt värre

Nu när en annan började må lite bättre så stövlade det in en grådassig Isak vid 03.30 inatt
- Jag mår inte braaaa!!
Då fick han sluta jobbet tidigare eftersom han har åkt på samma skiten som jag, hoppas bara den "går över" lika fort som mitt också...helt pigg är jag ju inte känner jag men jag har ingen feber iallafall.
De som faktiskt klarat sig helt än så länge iallafall så är det barnen men med våran otur så kommer det väl lagom till helgen =(

Vart kommer alla dessa förbannade småflugor ifrån? Borde de inte vara döda vi det här laget?
Nej de förökar sig i vår lägenhet...blir tokig snart, jag missbrukar insektspray så fort ungarna åkt till skola och dagis och vädrar som en galning.
OK, vi har det inte kliniskt rent men det är definitivt inte skitigt heller så det finns inget mer att göra känns det som =/
Hittade en som låg och simmade i filpaketet i kylen, hur kul är det att äta den filen sen? Inte alls så det slängde jag!
Jag personligen äter inte "sur" mjölk som jag anser att fil är men barnen och gubben gör det...får det lov att vara lite fil med roterande fluga? USCH!
De verkar överleva allt de jävlarna.

Någon som vill ha en lejonhuvad dvärgkanin?
Hon är jättego och kanonfin men jag känner att hon skulle behöva komma någonstans där man har lite mer tid med henne...det absolut bästa vore om hon kunde komma till någon med eget hus som kunde ha henne ute för det älskar hon.
Dom gånger jag har tid så brukar jag ta ut henne...hon springer lös ute på gården och myser men som sagt så räcker inte tiden till då jag har två barn, två nymfkakaduor och en grön leguan att sköta med.
Framtidsplanen är att bara ha fåglarna kvar då de har varandra och inte kräver en massa gos, tro det eller ej men metersleguanen kräver lite kel =)
Tro inte hon har så jättelänge kvar tyvärr, hon verkar så slö...inget hon verkar må dårligt av men allmänt slö.
Får se vad vi gör med henne, märker vi att hon lider så tar vi henne till veterinär och får det överstökat men har inte hjärta att göra det så länge hon bara är slö - hon äter ju som hon ska.
Från början var det tänkt att jag skulle ha kaninen och eventuellt  köpa nymfar, så flyttade jag och Isak ihop (visserligen några år sedan) och då fick jag en jätteödla på köpet...det hindrade inte min planer om nyfarna så nu har vi ett halvt zoo och flr att inte glömma...EN JÄVLA MASSA FLUGOR
!
Nej, nu åker burken och trasan fram igen.

Här är Ninis



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jättefin kanin, kan fråga Davids kusin om hon är intresserad för jag vet att hon letar en kanin till.. hon har redan en =)

2008-10-03 @ 08:49:25
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0