Gud så trevligt!

Japp, här ligger man å fryser, har huvudvärk, trött som ett lik och ovanpåallt fick jag väl halsbrännan från helvetet inatt...den är så stark att jag mår illa av den.
Håller tydligen på att bli sjuk....jag som aldrig är sjuk *stön* jag har inte tid att vara sjuk!
Måste snart cykla och hämta lillen på dagis och jag ser verkligen inte fram i mot någon cykeltur just nu, den imorse tog kakan.
Det slutade med att Kevin kom 5 min för srnt IGEN eftersom han var tvungen att först ramla några gånger på cykeln och när vi väl kommit fram så kunde han inte låsa den ordentligt utan den föll till marken hela tiden.
Idag är en riktig otursdag känns det som, allt går åt pipsvängen och jag vågar inte ens tänka på vilket humör mini skall vara på när han kommer hem...det är inte bara glädje med barn alla gånger men missförstå mig inte...det är värt det ändå, man måste bara ha lite (stooooort) tålamod ibland.

Undrar vad det kan vara för skit jag åkt på, jag mår illa men spyr inte så någon snabbantning ( magsjuka ) lär det ju inte vara.
Frossan är nog värst om man räknar bort halsbrännan...den är förjävlig rent ut sagt men isak skall få åka itll apoteket och handla in lite botemedel idag så jag kan sova inatt...ser ut som en zombie just nu.



Tog kontakt med Kevins lärare igår, han har problem med en grabb i skolan...inte första gången heller tyvärr.
Hoppas det går att göra någonting åt det, jag blir galen av att se Kevin vara ledsen för han tar verkligen åt sig - önskar han bara kuunde skita i vad han säger/gör men alla är vi olika och Kevin är ganska känslig.
Kan bli jobbigt att hämta honom på fritids idag för jag ser denna grabb varje gång nästan, så svårt att inte bara gå fram och säga till honom att låta bli min son!!
Jag vet ju att det inte hjälper att mamma lägger sig i så jag har lämnat över till lärarna och hoppas på förbättring snart!
Kevins lärare är jättebra så jag tror han kommer göra allt för att försöka iallafall...man kan inte göra annat än att försöka och att visa att man finns där och bryr sig.
Blir det ingen förbättring så tänker jag gå vidare med det, vill inte att min son skall börja skita i skolan redan i 1:a klass för att han känner sig hunsad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0