Slut

Oh, idag har jag grovstädat vårt sovrum och vänt madrasser å grejer så nu är jag helt slut.
Allt står fortfarande huller om buller därinne så jag skall gå in och fixa iordning bingen när maten har lagt sig lite.
I morgon tänkte jag ta barnens rum ordentligt om inte ryggen säger stopp efter dagens bravader...inte nog med all städning så har jag väl tvätt också *suck*

Var till BVC med Colins små fossingar idag och hon tyckte vad jag misstänkte hela tiden...en kortisonkur.
Fötterna skall smörjas morgon och kväll i 10 dagar och om det inte blir bra så skall vi tillbaka.
Den knepiga saken han har under hälen visar sig vara en fotvårta O_o trodde faktiskt inte att det var det...tror fortfarande inte att det är det men jag avvaktar och ser...det ser inte ut som en vårta utan mer som förhårdnad.
Behandlingstiden på vårtor är grymt lång om man inte skall frysa bort dem och det kan jag inte innan han är mellan 6 -12 år (inte för att jag tror det är ngn fara) då de satt en åldersgräns på medlet.
Tänker INTE börja fräta bort den om han inte får ont av den da förståss utan om det går så väntar jag med den.

Nej om man skulle ta tag i bingen kanske.

Bye west!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch för fotvårtor :(

2008-11-26 @ 20:47:19
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0