Skitväder

Va det regnar da! Det riktigt öser ner, man inte gå utanför dörren ju.
Tur att Kevin är ledig idag så man slapp ge sig ut i detta.
Är lite sugen på att eventuellt gå ner till öppna för att träffa lillman men vet inte om de har öppet idag då det är studiedag på flera skolor verkar det som.
Kom just på att Kevins klasskompis kanske skulle ringa idag me, han var här igår efetrmiddag och lekte så han ville kanske komma hit idag med men vi får se vad som händer...kan säga så mycket att jag har inte dårligt samvete för att vi är inomhus idag iallafall!

Nu står boxerfantomen brevid mig här och läser :s snacka om att han blivit duktig...helt otroligt säger jag bara, för några månader sen hadde han ingen lust att lära sig ens och nu läser han.
Alla ni lärare - all cred till er att ni faktiskt lyckas lära barnen läsa och skriva, det är ingen lätt uppgift...speciellt om de inte ens vill från början.
Skrattade så igår, Kevin har ju en egen sida på skolans nätverk som han kan logga in på här hemma.
Där fick vi höra ett klipp när han läste (en av de första gångerna) både jag och Kevin skrattade så tårarna rann...han har så mkt konstiga ljud för sig när han läser =) så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0