Paus

Ja, har haft en paus i bloggandet...är ju så jobbigt menar jag :p
Nära, har bara haft så ont i ryggen att jag försökt sitta så lite som möjligt vid datorn...nu är det något bättre (tack goode gud) så nu gör man ett försök igen.

Just nu sitter Kevin och spelar lite, Isak sitter och väntar på mig tror jag och lillman är hos pappsen, han har haft farmor på besök så han var jättenöjd :)
Han kommer hem på Söndag, skall bli skönt men jag träffar honom såpass ofta när han är hos pappa så egentligen går det ingen nöd på mig, bara jag som vill kramas på min trotsnisse.
Imorgon har Kevin studiedag så han är hemma hela dagen från skola och fritids, vi skall sova *skönt* imorse var han dötrött och jag fick nästan släpa upp både mig och honom ur sängarna.
Är så himla trött...det går lixom inte över =s

Var och fikade med jocke i Fredags,  fick höra att de skulle ut på kina på kvällen hela familjen..
- jasså? Va kul, det händer väl inte alltför ofta att ni samlas och äter middag
- Njaee det är mest för att jag fyller år
*tänka,tänka*
- redan? va e det för datum?
- det är den 14:e
- varför firar ni så tidigt? Du fyller ju inte förränns den 30:e ju
- Nej jag fyller idag

Hur kan man ta så fel på datum?
Skojade med honom om att jag får ringa den 30:e och gratta honom...för mig fyller han då *knas*
Var helt säker på att det var den 30:e och hadde mer eller mindre nedräkning så jag verkligen inte skulle missa att gratta honom...snacka om snopet?!
´Tror det kan bero på att han firade sin 30 års dag den 30:e November och därför har jag snöat in mig på det - illa illa.

Jaja jag är beviset på att minnet är bra men kort!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: jockis

hehe va go du är renic, men de är ju så lätt hänt att blanda ihop datum liksom.Kan hända vem som helst liksom,såå du kan vara lugn=). ha de gott nu och sköt om dig kramar

2008-11-18 @ 23:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0