Madagascar II

Ja idag tog vi med barnen på bio, gick bättre än förväntat faktiskt...trodde inte vi skulle kunna sitta genom hela filmen med Colin men förutom 3 toabesök och lite platsbyte så gick det jättebra.
Han har förövrigt ätit så mycket godis och popcprn så han höll på att kräkas på vägen hem O_o men det gick bra det med.
Filmen var väl sådär...väldigt vuxen kan man säga då det anspeglades en del på sex *knas* kändes aningen knepigt att sitta där med barnen men jag tror inte de förstod poängen om man säger så.
Jag och Isak bara tittade på varann och mimade..."va e detta?"
Biobesöket vart lyckat iallafall och nu har Colin vart på sin första bio :) han var nöjd för det mesta.

Nu skall jag återgå till mina sockerhöga barn som fortsätter äta även fast de är mätta.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Den vill jag också se :) Tror de anspelar på sex för att det ska vara en film för vuxna också.. barnen fattar ju ändå inte.. förhoppningsvis =)

2008-11-29 @ 19:39:33
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0