Lugn dag

Har inte gjort många knop idag inte...Isak jobbar kvällen så den enda promenaden jag behövt göra idag var för att hämta Kevin i skolan när han slutade, resten skötte Isak med bilen :)
Kevin hadde med sig en kompis hem idag så vi var en liten stund i järnvägsparken innan vi gick hem...kunde inte vara där så länge eftersom kompisen skulle bli hämtad 16.30, var ju tvungna att hinna med middag å grejer innan dess.
Det blev kyckling med örtsås och pasta samt vitlöksbröd till...mumma va gott det blev.

Nu sitter mini och maxi och spelar lite Wii som de brukar få göra på kvällarna...träligt när de inte håller sams om gubbarna bara =/
Tror bildskärmen h¨ller på att ge sig från det ene till det tredje, det lixom flimrar i den, mindre trevligt att titta på men jag sitter ju inte här så mycket när barnen är vakna iallafall så jag lider inte överdrivet mycket av det.

Sista veckan med lillbubbs innan han åker till pappsen på Söndag...han har varit relativt lugn förra veckan och hoppas inte på någon större förändring under veckan - inte till det sämre iallafall!
Denna trotsålder kan reta en sten men det är väl bara att vänta ut den, någon gång måste ju även den ge sig.

Nej nu ska jag spåna efter vad vi skall ha för något smarrigt till kvällsmat *mums*
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag tycker det är jätteroligt att baka men det blir som det blir ;) Snickersen var iallafall god..

2008-11-03 @ 17:35:20
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0