Jobbig dag!

Borde egnetligen inte sitta här överhuvudtaget, borde bara ligga ner känner jag.
Haft så ont i ryggen dom senaste dagarna att jag tror jag kreverar...jag ser hur allt behöver städas men jag klarar det inte för tillfället, kan bara sitta kortare stunder sen får jag lägga mig ner igen *stön*
På morgonen är det en pärs att ta sig ur sängen, dels för att jag är trött då jag inte kan sova på nätterna och dels för att ryggen är så paj.
På kvällen är det en pärs att somna p.g.a. ryggen - snacka om ond cirkel.
Isak tjatar på mig att jag ska ringa denna tjommen som knäcker å masserar men jag hatar att gå till massörer och dylikt, inge kul allt att ligga där oc bli mörad som en köttbit...tror inte jag blir något bättre av det heller om jag skall vara ärlig.

Nu ska jag gå och lägga mig på soffan och se hur skiten gror på golven, aningen överdrivet men så känns det =(

Ha det bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du piggnar till, tror att alla har ngn sådan dag från o till, mkt trevlig blogg du har för övrigt

fin design mm.

2008-11-12 @ 11:41:33
URL: http://pyris.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Är ju värt ett försök iaf om du har så ont ju!!

2008-11-12 @ 16:53:28
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0