Jag har kärat ner mig

Åhh jag har en nyfunnen kärlek!
Fick tipset av svägerskan att göra egen pizza och jag äter så jag nästan spricker varje gång *mindre bra*
Magen står rätt ut, med risk att någon tror jag är gravid (nämner inga namn :p) men jag ser faktiskt ut att vara i andra trimestern efter jag ätit den.
För den som läste mellan raderna så är jag alltså INTE gravid ;)

Idag var jag på öppna med lilla huliganen medans den store härjade av sig i skolan...Colin får åka pulka varje dag till och från Kevins skola så han är helnöjd, jag kommer få en dunderstjärt när denna vinter är över efter alla uppförsbackar =D
Ikväll skall jag vara tant tror jag...när barnen har lagt sig skall jag nog sätta in en hundring eller två på bingo och glo på...så jäkla träl när Isak jobbar kvällen men vi får åtminstone sova ihop och det är för mig huvudsaken.
Gillar inte att lägga mig i en stor tom säng *blä* men det kunde vara värre...han kunde ha jobbat borta flera veckor i sträck eller rent av inte haft något jobb så man skall inte klaga.

Nu sitter barnen och spelar lite som de brukar få göra efter maten...låter kanske knas men det är ett rätt bra sätt att få dem att samarbeta lite även fast det sällan funkar.
Min förhoppning är att de skall komma lite bättre överenns men det blir nog bättre när lillen kommer ur sin trots/kiss å bajsålder antar jag.
Nu hör jag att de börjar träta lite smått så det är väl bäst att jag sätter mig hos dem igen :)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

HAHA. Bajskovr ;D

2008-11-25 @ 19:10:51
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0