Ett nytt försök

Nu har jag filat ner näbben och klippt klorna på min gullesnutt, det gick så bra att jag inte ens behövde handduken...han satt helt still förutom när han ville vara med och gnaga på filen.
Som belöning för att han var så duktig fick han följa med in till datorn och titta på youtube, ja tro det eller ej men han älskar en speciell fågelvideo så varje gång man sätter på den så flyger han till huvudet för att titta :)
Han knatade omkring på tangentbordet *bajja inte nu tänkte jag* men det gjorde han inte, han höll istället på att plocka isär alla knappar så jag fick ta bort honom därifrån.
Efteråt satte han sig och sov i buren, tänk vilken pärs det är att fila näbb och klor?! Han blir helt utpumpad stackarn men nu är det klart.
Nu är det ett jäkla liv i buren hör jag :s Bella har fått fnatt som vanligt.
Hon är inte riktigt som hon skall tror jag den donnan, fattar inte riktigt vart hon skall lägga äggen om hon har några eftersom hon inte vågar gå in i holken...kookie hoppar in och väntar på henne men hon sitter och skriker i öppningen bara.
Jag som ville ha stora gojjor...tänk om Bella varit en Jako som skrek så inih*lvete...då hadde jag nog blivit vräkt så som hon skriker.
Nej nu ska jag göra mig iordning, skall möta Kacki vid busskuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0