Happy New Year!

Ja så var det nyår igen, jösses vad tiden rinner iväg.
Har vart iväg och inhandlat raketer som vi skall smälla upp med barnen senm undrar hur många bruna byxor jag har att ta hand om inatt =O
Jag hatar raketer, alltid varit livrädd för dem men jag får väl offra mig för barnen, ta med mig ett paraply eller nåt.
Har börjat promenera på morgonen nu, igår blev det nästan 12000 steg under dagen/kvällen, idag lär det nog bli lite mindre...9-10000 kanske?!
Hahaaa...vågade väga mig tillslut, hadde faktiskt inte gått upp alls, snarare ner men nu skall inget onödigt extra läggas på heller =)
Nej nu skall jag mysa med tanken på all skit jag får proppa i mig ikväll =D

Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

bruna byxor?

2009-01-03 @ 12:45:16
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0