Godermorgon

Nu har jag mätt mina "valkar", skall bli intressant å se om några veckor hur det ser ut då...i morse stod inte vågen still längre heller :) Känns aningen fjäntigt då jag egentligen inte har några valkar att mäta men jag vill ner några kilon ändå.
Vägde 52 kg innan jag fick Kevin, väger inte så ruskigt mycket mer idag efter 2 barn men jag vill inte väga 52 kg igen, var alldeles för smal.
Får mig att tänka på dessa pro ana sidor igen...de mer eller mindre uppmanar flickor att sluta äta, förstår inte folk att det inte går vägen i slutändan? Tjejer runt 15 år vars drömvikt är 34 kg - sanslöst!

Nog om det. Undrar vad vi skall göra idag, förra lördagen åkte vi till lek och buslandet...kanske vi gör det igen då det är mycket populärt hos barnen men även oss då vi leker minst lika mycket :p
Kanske kan göra det till någon lördagstradition?! Kostar lite men det kan det vara värt för att glädja dom små trollen.

Idag är min syndardag *wiie* idag får jag äta vad jag vill med vissa modifikationer förståss, man får helt enkelt äta mindre av allt så går det vägen på lördagar med. Vad är egentligen "farligast" att äta? Godis eller chips? Det kanske går för detsamma...äsch jag väljer en påse godis att snaska på med barnen :)

Har ni ytterligare några tips på hur man förlorar ett par kilon är ni välkomna att kommentera...även fast jag redan har gått ner så tycker jag det går i snigelfart!



(Fortfarande inte jag på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0