Badhuset

Idag tog jag med barnen till badhuset...själv!
Har inte vågat sen Kevin plumsade i när han var 4 drygt, tankspridd och glad som han alltid är sprang han rakt ut i vattnet utan "muskler" och hamnade under...det var bara för mig att ta med lille Colin på 6 månader och dyka efter...otäck händelse men han har kommit över vattenskräcken nu iallafall.
Är på badhuset varje dag känns det som...simmar 3 ggr/vecka sen har jag barnen med inimellan, ibland kan jag vara i vattnet 4-5ggr/vecka men de tycker det är roligt så varför inte...jag går inte skitig iallafall om man säger så!
Knepigt väder det är alltså, såg en blixt förut idag och blev själaglad...nu blir det åska skrek jag så det rungade i bilen men blev det någon? Näää den drog förbi som vanligt men regn...regn det får vi gott om minsann.

På tisdag skall jag iväg och gadda mig igen, skall bygga på den jag redan har så det skall bli intressant...längtar som en dåre, har velat sen 1 år tillbaka ungefär.
Lite blandade känslor inför Tisdagen då mamma åker in på operation, hoppas allt går bra och att det inte är för allvarligt.

Vad törstig man blir efter att ha badat, tycker jag dricker hela tiden men har fortfarande Sahara i mun...det riktigt dammar om en när man andas :p
Nej nu skall jag umgås med mina "huliganer" Colin blev tyst och då har han antingen somnat eller håller på med något han inte får...typ ritar på väggen eller slänger saker i toaletten, det sistnämnda är tydligen jättekul...han får aldrig nog av vatten.

Lite kort från sommarens bad kanske






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0