Segt som sirap...

Usch ja...senaste dagarna har varit så sega, blää.
Trött som fasen och får slita mig upp på morgonen mer eller mindre men men...vintermörkret börjar ju äntligen ge med sig.
Idag var jag på öppna med lillman, han var jättenöjd över att träffa maggi å alla barnen, han målade även en gipsängel i blått, rosa och grönt , den blev såå originell och vacker! =)
Nu sitter jag bara här i min ensamhet och väntar på strutt som slutar 22.00.
Apropå honom så har de ändrat om på jobbet så han bara behöver jobba natt var 5:e vecka *jubel* men det är egentligen inge bra då det handlar om finanskrisskiten som vanligt.
Delade känslor ang. beslutet.

Nej nu har jag faktiskt ingenting att skriva om och dessutom blev jag akut sugen på en apelsin som ligger och ropar på diskbänken =)

Byebye

Kommentarer
Postat av: marie

hehe ja klappa händer är nått han gillar och göra nästan jämt känns de som hehe. var kul att träffa er en liten stund:)

2009-02-18 @ 10:12:42
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0