Söndag=huvudvärk och tutbingo

Att jag ens har något huvud kvar idag det förundrar mig =o
Nu sitter jag på bingosidan på nätet...gud snacka om att jag känner mig äldra än vad jag är för tillfället men jag mår väl som jag förtjänar efter en utekväll.
Idag skall vi som sagt på tutbingo och senare i kväll skall vi tydligen på bio i karlstad så denna dagens diet blir också messed up men jag har ändå gått ner trots att jag laddat lite väl mycket =D

Igår tog jag bort den, skrämmande...vill inte ens nämna vad det är för tanken skrämmer mig lite samtidigt som det känns bra.
Den har lixom varit med ganska länge om man säger så och det var lite av en dragkamp men nu är det väck!
Nej om man skulle försöka få i sig lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Sådär kan du ju inte skriva.. nu blir man ju nyfiken!

2008-09-21 @ 09:33:45
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0