Tutbingo och strålande ideer

Vann inte ett skit, var knappt i närheten men fick med oss Anna och Johan så då var det värdt det =D
Satt och pratade med mamma i bilen på vägen hem...är så sugen på att strata eget talade jag om för henne men jag har ingen direkt jättebra ide´.
Inget av det jag vill starta har någon chans här i stan tror jag men mamma hadde en egen affärside´ som hon delade med sig av - hon vill att jag skall ta över den ide´n då hon ser sig för gammal.
Kan ju säga att jag verkligen tror på denna och allvarligt tänker kolla upp lite runtomkring - blir ju ensam i mitt slag om man säger så...hadde dock varit trevligare om man hadde varit två kanske men Isak får väl hjälpa till med alla bestyr runt i såfall.
Skall iallafall kolla upp lite och prata med dem på Ams så får vi se vad som händer...ganska säker på att detta skulle gå runt!
Nu skall jag surfa runt lite och kolla fakta :) Tror tillochmed att jag skall fira med en fet jäkla pizza idag!

Bye west!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Precis som jag då.. smällde precis i mig en fet jäkla pizza!

2008-09-14 @ 19:20:28
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0