städning och tända ljus

Ja här har jag städat som en maniac och tänt doftljus...nu känns det som ett beboeligt hem igen.
Gud som det har sett ut här ett par dagar när jag rensat garderober och leksaker presis överallt men nu är jag klar med allt utom toaletterna, barnens rum och vårt rum som jag skall ta imorgon...faktiskt när jag ändå är i farten skall jag ta toaletterna med en gång så är jag klar med dem också.
Isak lär bli snopen när han kommer hem och inte snubblar över alla grejer i hallen...surprise älskling =p

Fick ett brev från Arbetsförmedlingen igår...blev lite halvskraj, tänkte jahapp...nu skall som ha mig att söka arbete i Uppsala igen men det var faktiskt en inbjudan som jag garanterat inte är ensam om!
Det skall tydligen öppnas en del affärer runtom här i stan och de söker ju folk till detta och jag har blivit inbjuden till något möte med de som har hand om detta...vi lär nog bli några stycken misstänker jag eftersom man inte är ensam arbetslös i stan så det skall bli intressant - kul att komma ut och göra något om inte annat!

Nej om man skulle ta tag i dassen så man blir klar med dem =)
Syns imorgon om någon av er skall dit.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag borde gå på det där, men har inte fått inbjudan.. men jag vill också ha jobb i en ny affär i stan ;D

2008-09-17 @ 15:48:35
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0