Om man ändå hadde lite stake

ÅÅh jag vill ha körkort men jag vill ändå inte ha lappskrället.
Tänk vad mycket lättare det hadde varit för oss om jag hadde det, kunde köpa hus i bjb eller vad som helst...trött på att vänta på det perfekta huset mitt i stan, det verkar inte fungera =/
Hur mycket jag än gnäller på mitt lack of driverslicense så kommer jag aldrig att få något - bara att inse...tänk om jag kunde trolla!
Kanske är nu man ska börja gnälla efter katten som orsakade allt för 24 år sedan eller ja...egentligen kan jag ju men det känns inte bra och då skiter jag lika gärna i det.

Förbannad katt + farträdsla = inget körkort!
Inget körkort = inget hus på "landet"
Inget hus på "landet" = inget hus överhuvudtaget verkar det som.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Gå en intensivkurs, det gjorde jag :) Snabbt o lätt avklarat. Vadå förbannad katt?

2008-09-29 @ 16:39:16
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: jocke

hej vännen! ja vet att du skulle klara av att ta körtkort för ja vet hur grymt envis du är ibland men var sak har sin tid vet du.Och ja tänka mig att om de blir aktuellt med att du tar kortet inom snar framtid så gör du de för du skulle fixa de klant=) kram

2008-09-29 @ 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0