Måndag

Och regn...ovanligt!
Roligt när man måste ha en hel klädesprocedur innan man cyklar med barnen till dagis och skola men det är väl bara att vänja sig, "vintern" kommer ju snart så =(
Helgen var jättetrevlig, var på fest hos Anna och Johan i Degerfors och sen åkte vi in till Karlskoga för att gå på puben.
Vi var väl i Karlskoga 30-40 minuter kanske innan vi åkte tillbaka till Degerfors då vakten därinne tyckte att en av våra kamrater hadde lite för mycket innanför så då åkte vi allihop.
Roligt hadde vi iallafall, det konstiga är bara att mer eller mindre alla blev dårliga på Söndagen utom jag =o
Jag brukar visserligen inte bli dårlig heller men jag var pigg som en mört medans de andra mådde piss och polade med toalettskålen.
Söndagseftermiddagen spenderade vi på tutbingo...kicki tyckte det gick så bra med barnen så hon tyckte vi kunde stanna kvar och vinna lite pengar - vi skulle dela vinsten meeen det blev ju tyvärr ingen...hadde vart så jäkla kul att komma hem med några tusen på fickan och bara lämna över hälften till henne - snopet?!

Ja idag började jag med pulverdieten igen...fattar inte riktigt vad jag håller på med, behöver ju egentligen inte banta men jag är ingen fanatiker så jag är inte orolig över att gå ner för mycket iallafall.
Är faktiskt inte så brutalt hungrig som jag trodde jag skulle vara heller, tar en morot inimellan mina påsar.
Har bestämt att jag skall dricka detta måndag till fredag och på lördagen får man äta det man känner för fast i normala mängder da.
Ska blir intressant och se om man förlorar någon vikt eller om man disiplinerar sig i onödan =)
För att få någon effekt måste jag väl köra detta i några veckor antar jag, resulterar väl i att när jag väl är klar så äter jag upp mig till det tiodubbla och MÅSTE banta istället =s
Nejda...lite självdisiplin har man väl förhoppningsvis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0