Lata dagar med inslag av irritation

Länge sen man skrev nu igen men har haft ganska fullt upp.
Kevin har haft sitt badhuskalas nu och det vart jättelyckat verkligen! Kom jättemycket barn och de åt och lekte hela tiden :)
Tänkte lägga in lite bilder men glömde självklart kameran ( som vanligt ) men skulle få överskickat via mail någon dag av en annan mamma som lyckligtvis hadde med sin...det man inte har i huvudet...

Nu har jag äntligen barnen hemma och det känns bra, de känns till och med lugnare än vanligt vilket inte är helt fel.
Skönta tt ha dem hemma iallafall...de är mina friska fläktar när annat känns träl.
Är egentligen jävligt nere för tillfället - får väl se vad man kan göra åt den saken, tankarna flyger runt i skallen just nu iallafall....allmänt trött på vardagen om man säger så.
Alla har man sina perioder men denna gången känns det värre på något sätt, tänk vad vissa saker kan såra?! Speciellt när denna olustiga känsla händer om och om igen även fast den orsakar så mycket skit i min skalle. 
Jag är inte direkt lättsårad då jag har en tendens att skita i vad andra gör mer eller mindre men alla har vi dårliga dagar, de senaste har bara varit aningen sämre.

Utan ärlighet och tillit, ömhet och respekt kan ingen vänskap slå rot - där ingen vänskap kan slå rot kan heller ingen kärlek grundas, vi människor har en tendens att sätta oss i skiten när det gäller relationer till andra levande individer - när jag är nerstämd får det mig att tänka efter...undrar om jag är ensam om det?!
Men nu har jag barnen att lägga all energi på så då kanske man kan lägga skiten åt sidan och bara må med dem istället.

Kändes skönt att bara skriva av sig...men nu skall jag laga mat!  Magen skriker lika högt som rösten inombords.

"There´s always one reason
To feel not good enough
And its hard at the end of the day"


Kommentarer
Postat av: jocke

Hej renic.. tråkit att du är nedstämd hörre=(,de är du inte ensam att vara och de är inte konstigt att man inte bryr sig om andra runt sig när de är så där.Ja brukar inte orka prata överhuvudtaget när ja mår så.. tycker de är skönt när ja slipper prata till och med, önskade att man hade en egen måne man kunde åka till och stanna där tills allting har ordnad sig. sköt om dig nu och hoppas du blir gladare i sinnet snart kramar

2008-09-01 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0