Ketos=metallsmak?!

Ja, jag har hamnat i Ketosfasen...känns bra för då händer det något iallafall.
Läste på nätet att man hamnat där när munnen smakar metall eller luktar aceton (mums)...munnen luktar inte aceton men den smakar metall.
Min fundering är ju bara...smakar den metall eftersom jag har två piercingar i munnen eller för att jag hamnat i ketosen?
Egentligen är det ju skitsamma så sett bara jag hamnat där =)
Har även fått ett förargligt munsår på läppskrället igen...andra gången i hela mitt liv men det är väl som läkaren sa att jag har stressrelaterat munsår - kommer när man är stressad eller förkyld osv. Roligt är det hur som haver inte!
Nu ska jag avnjuta en stor kopp grönt te samt min sista "måltid" för kvällen.

Snyggt va?, bilden är ungefär lika snygg som min läpp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0