Godermorgon eller förmiddag kanske

Jösses...snacka om att jag har sovit ut, vaknade 10.30.
Barnen åkte till pappa igår så vad annat kan man göra på morgonen än att sova?
Igen att cykla till skolan eller dagis, ingen att laga frukost till, ingen att morgonmysa framför nickolodeon med *snyft*
När man tänker så känns det ganska hemskt egentligen men barnen måste få träffa pappa också, jag får väl smyghälsa på dom inimellan.
Smällde nyss i mig äggröra och bacon...allvarligt trött på ägg nu, dessa proteiner BLÄÄÄÄÄ, kött är ju gott men det kan man inte gärna ha till frukost...eller?
Kanske ska prova det...frukost ala Gi - fläskotlett med grönsallad och sås...hadde nog spytt då tror jag om jag finge så kraftig mat på morgonen.
Svammel svammel...nu ska jag göra något nyttigare eller onyttigare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0