Rättelse 4:e dagen

Med pulverdiet å nu börjar det hända saker, har under dessa fyra dagar förlorat 3 cm i midjan och drygt 1kg.
Tycker lixom inte det händer så mycket på vågen men jag har ju som sagt inte så mycket som skall bort heller så man får väl vara glad att det inte går för fort...finns ju inga direkta genvägar.
Är inte hungrig längre iallafall, matsuget har försvunnit så denna berömda ketosen har jag definitivt hamnat i - med eller utan urinsticka.
Har precis lämnat Kevin på skolan och inväntar nu att få åka med Colin också, så dumt att Kevin börjar 08.10 och Colin 09.00...får ju vänta så länge imellan.
För tillfället sitter han och försöker dra sönder ett par spindelmannen solglasögon - enbart för att han inte får! Men det är min lillehuligan i ett nötskal och man får väl bara leva med trotsen helt enkelt.
Mitt munsår har förövrigt inte försämrats överhuvudtaget *wiii* så den miljonsalvan måtte fungera.
Nu vill lillen ha ytterligare en smörgås så jag får ge mig.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Herregud du är ju redan smal som en sticka, behöver väl inte banta? =)

2008-09-13 @ 10:18:58
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Renate

Nej egentligen behöver jag inte det men jag har fått nått dille om att vågen inte stämmer =)

2008-09-13 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0